wnętrzarskie programy tv

Nic nie leci teraz ciekawego w tv, ramówka się skończyła, lecą same powtórzenia, a ja obejrzałam już praktycznie wszystko więc zostaje mi oglądać tylko bitwę o dom w tvnie. Denne to i głupie jak dla mnie, może dlatego że mam wiedzę na temat projektowania, jakoś osoby, które są tam jurorami nie przekonują mnie zanadto, ani ich rady. Dlatego wolę wielu wnętrzarskich informacji szukać gdzieś w otchłaniach internetu czy zagranicznych programach. Kiedyś gdy byłam młodsza oglądałam angielski program dwóch fajnych gejów, którzy urządzali wnętrza, robili to rewelacyjnie, może dlatego odebrałam takie wrażenie bo program był lekki i ciekawy, teraz wszedł z pewną projektantką, jednak mimo, że jest bardzo ceniona ma gust, jest estetką zna się na rzeczy co w sumie robi wrażenie. Ma określony nieco styl w projektowaniu, który się wyczuwa. Chociaż każdy projektant mody tez powinien mieć swój styl. Ale ona lubuje się w bezpiecznych zagraniach czyli pracowaniu na szarościach i zabawie fakturami, co we wnętrzarstwie jest bezpiecznym podejściem do tematu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia