Smutne dni po rozstaniu

Przez ostatnie dwa tygodnie chodzę z łzami w oczach. Przeżywam rozstanie i nie potrafię sobie pewnych faktów z byłego związku wybaczyć. Mam wiele niedomówień i pyta. Nie wiem dlaczego się tak to skończyło, dlaczego tak było, dlaczego się zachowywał tak a nie inaczej. To szczególnie. Wiedzieć, że w innych związkach nikt nie miał tego problemu, który mieliśmy my i zastanawiać się dlaczego. Przecież tysiąc razy próbowałam do tego dojść, wypytywałam starałam się coś zmieniać, szukać informacji na ten temat w internecie do dzisiaj grzebię, szukam i nie potrafię sobie odpowiedzieć. Nie potrafię go dopasować, przez to najczęściej miałam łzy w oczach i mam je do dzisiaj. Musze poznać prawdę, muszę się dowiedzieć. Jutro sie go oto zapytam, a tymczasem poszperam w necie, by się wesprzeć, że nie tylko ja tak tam i dlaczego tak się działo u innych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia