Niepokorny brat

Gdybym była jedynaczką moje życie byłoby o wiele przyjemniejsze i łatwiejsze. Z moim bratem niewiele mnie łączy, zawsze oddaleni od siebie i robiący sobie o wiele więcej przykrości niż zwykłego unikania się i niewchodzenia sobie w drogę. Kontakt praktycznie nijaki, nie zamieniam z nim zbyt wielu słów, sam mnie tak nauczył. Taki ma chłopak charakter, że wolisz się do niego nie odzywać. Takim niedobrym bratem był za dziecka, robiącym na złość i tak zostało. Robił nazłość głównie, chyba z zazdrości, bo nie miał innego powodu. Do dzisiaj nie liczy się z innymi domownikami, czuje się i zachpowuje jakby mieszkał sam i wszystko było jego, odzywa się niemile, wszystkim robi na złość. Dlaczego mój brat ma taki charakter, nie mam pojęcia, ale ma 24 lata i nic się nie zmienił, więc nie wróżę mu poprawy na przyszłość. Może to dlatego nigdy nie miał dziewczyny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia