Mam chłopaka na studiach ;D

Andrzej w szkole. Chyba jesteśmy do siebie podobni bo już dzwonił do mnie z rana prosząc mnie bym sprawdziła mu rozkład zajęć. Więc zmęczona jak cholera bo przegadałam z nim godzinę po północy wstałam i na prawdę chciałam sprawdzić, ale musiałam sprawdzić na jakie studia chodzi. Nie wiedziałam nawet czy stacjonarne czy nie sprawdziłam obie zakładki i nic nie zobaczyłam, więc jako że ostatnio żaden z nas niema kasy na telefonie by do siebie dzwonić zeszłam na dół zadzwoniłam że nie mogę znaleźć. Nawet nie wiedziałam jaki kierunek studiuję, ale taka w pół obudzona wstałam w końcu mam dla kogo. Nie wiem co wyjdzie z tej znajomości, ale chyba zrobił sobie zbyt duże nadzieje na coś, przy czym od początku go uświadamiałam, żeby na nic nie liczył. Nie chce by skończył jak ja łudząc się, że coś z tego będzie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia