Były związek

Nie potrafię tego przeboleć, nie potrafię przeboleć tego rozstania. Cały czas łudzę się że może wszystko wrócić do dawnej postaci, do normy, że będziemy znów radości zakochani. W sumie zakochana jestem cały czas. Ale za każdym razem kiedy zaczynam mieć taką nadzieję, łudzić się, że jednak mój były partner dąży do tego, robi coś co wskazuje, pokazuje, że nie dość, że nie powinniśmy ze sobą być to dodatkowo powinnam zerwać z nim kontakt. To zerwanie okazało się być na plus dla niego, ponieważ to co mu przeszkadzało w związku się wyeliminowało, czyli, już nie dzwonię za często, już nie mogę się czepiać, że coś robi źle, czyli jada nie zdrowo, nie musimy się już całować, a stosunek odbywa się tak rzadko, jak tylko można i ja nie zrobię mu za to wiecznych kłótni. Brawo mój były chłopaku osiągnąłeś swój cel, teraz pozostaje mi cię znienawidzić.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia