być po prostu fair

Oh no kolejny raz będę powtarzać swoją notkę, tak to jest gdy w trakcie zwierzania się w eter, non stop robię jakieś małe głupotki, czas leci sesja n=się wygasza, ja tego nie zauważał i powtarzam potem wiadomości po trzy razy. Więc tutaj było coś o o właśnie. Nie wiem czy za dużo wymagam od życia, czy mam na prawdę zbyt duże wymagania, czy zbyt wiele oczekuję. Oczywiście od partnera nie od życia, do życia nie mam pretensji jak na razie bardzo delikatnie się ze mną obchodzi. Tu chodzi o tą drugą połówkę. Chce by w końcu był to normalny chłopak który pracuje, po pracy ma hobby, po hobby interesuje się mną i gra gitara. By się interesował mną, pokazywał mi chociaż w połowie tyle czułości co ja mu i starał się być fair wobec mnie, czy ja zbyt wiele oczekuję?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia