alergia

Alergia daje mi się we znaki. Myślałam, że zimą będę miała większe z nią problemy, a ty zaczęło się lat i alergia skórna rozprzestrzeniła się po mojej skórze jak islamiści w Europie. Jakie porównanie... do tego zaczęłam mieć duszności. No i co wszystko mnie swędzi, drapać nie mogę, więc smaruję kremem, ale no leków już nie mam, a jak to ja nigdy nie mam czasu by iść coś z tym zrobić. A musiałabym w końcu ponownie wybrać się do tego alergologa, choć przynajmniej do przechodzi poprosić o niestety receptę na podstawowy lek dla alergików. Z tego co wiem te leki sprawiają, że się jest bardziej sennym, ogólnie alergia, to zdawało by się wytłumaczyć mój problem długiego spania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia