Wyjazd do Warszawy

Wczorajszy wyjazd do Warszawy okazał się wielką klapą. Po pierwsze mieszkam dość daleko od stolicy, Bo na Górnym Śląsku. Dojazd tam zajął nam 5h. Można zauważyć gdy wjeżdża się lub wyjeżdza z tego miasta, bo korki są nieziemsko okrutne. Mieliśmy zwiedzić Muzeum Narodowe, Sejm i Łazienki. Z tego zwiedziliśmy połowę. Po Muzeum oczekiwałam czegoś więcej, a powiem, że interesuję się sztuką, nie było źle, ale jak na specjalny przyjazd z tego powodu, to nie dało mi to takie powodu do radości. Lecz nie spodziewałam się, że Łazienki są takie ładne, ogród robi wrażenie jak zewnętrzna części wewnętrzna budynku, szkoda tylko, że jest tego tak mało. A co do Sejmu, no nie zdążyliśmy, bo do 12 można zwiedzać Sejm w pojedynkę. O czym nie mieliśmy pojęcia. Więc biorąc pod uwagę 10h spędzonych w samochodzie. Do tego ok 200zł wydatku za wszystko. Jest mi smutno, Jestem zawiedziona, ale mam to za sobą.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia