osądzanie innych zawsze źle sie kończy

Wygląda na to, że mój tata będzie miał nauczkę. Ano dlatego, że wpieprza się do życia innych, co najgorsze rodziny ze strony mamy. Dokładnie związku mojej kuzynki i tego że ciocia pozwoliła się wprowadzić przyszłemu zięciowi do swojego domu ( więcej miejsca) po to by łatwiej im było uzbierać pieniądze na planowany ślub. Jako, że może nie mieszkają strasznie daleko, taka samą odległość mam ja z partnerem, ale to wbrew pozorom trochę kasy zżera. Są krócej bo oświadczył się jej po pół roku. No i mój tata musiał się wpieprzyć z tym jak to wygląda przed ślubem. I wypowiadać swoje zdanie na ten temat. Ciekawe jak się będą z niego śmiać i dobrze może w końcu się nauczy, mimo swojego wieku, jak ja się wyprowadzę z moim partnerem, będę tak z nim mieszkać i nawet nie zamierzam mieć z nim ślubu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia