Myśli o byciu mamą...

Damsel, dzięki za złagodzenie nerwów. Zaczęłam się wczoraj wieczorem zastanawiać, nad sytuacją, która mogłaby mnie spotkać mimo, że bardzo dbam o bezpieczeństwo. Chodzi mi o ciążę. Mimo, że powoli zaczyna mi się objawiać instynkt macierzyński, porównując z tym, że jeszcze 2 lata temu nie trzymałam nigdy dziecka na rękach, nie miałam w rodzinie małych dzieci, dopiero niedawno się urodziły, na początku nie wiedziałam jak do nich podejść, ale z czasem przez te 2 lata, zaczęłam sama się do nich garnąc, zwracać uwagę na dzieci na ulicy. Mimo wszystko, nie jestem gotowa, może tam planując swoją przyszłość, lubię sobie powyobrażać siebie za 10 lat, myślałam nad wychowaniem, nad byciem mamą, ale nie teraz. Nie w tym wieku. Myśl, że mogłabym teraz wpaść mnie przeraziła.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia