Siwiec kontra Wojewódzki

Bodajże dzisiaj będzie można obejrzeć po letniej przerwie program Kuby Wojewódzkiego. W którym wystąpi znana kibicka i rozmówczyni porannych telewizji śniadaniowych Natalia Siwiec. Przejrzałam co niego na jej temat, głównie wywiady, które się napatoczyły, lub głupie tytuły artykułów typu siwiec podniosła piersi, jak się odchudza, zrobiła usta, mówi jak się cąłuje po zrobieniu ust kwasem i tp. Zrobiło to na mnie nie zbyt przychylne wrażenie i postanowiłam omijać ją szerokim łukiem, bo nie warto i niby dlaczego miałabym się interesować. Ale przejrzałam spoty na stronce Pana Wojewódzkiego i kilkuminutowy zwiastun i nawet widać, że zwykła dziewczyna, trochę stremowana, ale sympatyczna, miła, taka swojska, aż się zdziwiłam i chyba obejrzę. Smuci mnie tylko fakt, że wystąpi ona przed złotą medalistką...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia