MasterChef

Już poprzednio podjęłam wątek tego programu kulinarnego i skrzyczałam trochę polskich producentów za nietrafny dobór jury oraz odejście od głównej tematyki czyli dań a skupienie się na ciekawych osobistościach, które swój średni talent kulinarny tuszują barwnym przedstawieniem. Tak więc obejrzałam drugi odcinek MasterChefa i w wprowadzeniu do odcinka zostały wymienione osiągnięcia poszczególnej osoby z jury, dziewczyny, którą kojarzę z DDTVN, która jest dobra bo skończyła jedną z najlepszych szkół kucharskich. a do dzisiaj nie ma restauracji, nie udało się jej być nawet chefem kuchni jakiejś dobrej prestiżowej restauracji. I mężczyzna, który jak się okazuje nie jest francuzem i prowadzi jedne z najlepszych w Polsce restauracji, to samo mówią o Gesslerach, więc już przydomek najlepszego restauratora został trochę zaniżony. Nie chcę trollować dalej, lecz ta dziewczyna według mnie nie ma osobowości medialnej, próbuje się dobrze zachować wypowiedzieć, wiadomo pierwsze kroki nie dziwię się, stres, ale oglądałam MasterChefa Junior tam to dopiero były talenty. Tutaj wydaje się, że przepuszczają na siłę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia