Iluminaci

Trochę o temacie, do którego doszłam dzięki pewnemu portalowi. Chodzi o wokalistkę popową Rihanne, która w swojej muzyce, teledyskach i tekstach ma zawarte pewne konteksty, odnoszące się do organizacji Illuminatów. Uważającej się za stowarzyszenie, który ma na zadanie zmienić porządek świata, przez likwidacje własności prywatnej, zniszczenie rządów i stworzenie wszechwładnego rządu światowego. Tych założeń jest ogólnie 7. Nie będę się o nich rozpisywać. Myli się ich z Masonerią jednak są to dwie odrębne organizacje, lecz o podobnej sile. Z tym, że Illuminaci to typowa sekta, która wierzy i oddaje kult złym mocą. A Rihanna i nie tylko z tego co zdazyłam przeczytać, siedziałam nad tym cały dzień, próbując trzeźwo określić co jest przesadą a co zdaje się być prawdziwym aspektem. Więcej o tym opowiem jutro, bo dzisiaj już nie mam sił, a dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy wartych nie tyle opowiedzenia ale zaznaczenia, byście wy mogli zajrzeć dalej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia