Dziwne

Ostatnio spędzam dużo czasu w towarzystwie, normalnych mądrych dziewczyn, które nie są ani za bardzo lansiarskie ani za bardzo dupowate. I do pogadania i do pośmiania jednak mają pewien nawyk, jest wyjątek 1 dziewczyna prócz mnie tez nie czuje takiej potrzeby, ale reszta musi mieć zdjęcie wszędzie w każdej sytuacji i musi wyglądać dobrze bo będą zdjęcia. Umówiłyśmy się ostatnio na grilla, ubrałam się więc normalnie ubrania, które mogę zmazać, czuć się w nich wygodnie i móc je ubrudzić. Lecz jak przyszłam to okazało się ze tylko ja i tamta dziewczyna zrozumiałyśmy tą idee, reszta przyszła lub na obcasach lub w białych markowych butach lub w sandałkach, te sandałki jestem jeszcze w stanie zrozumieć.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatanie prace

Polska popkultura

wycieczka, wakacje, ale narazie jeszcze studia